Selasa, 10 Ogos 2010

A r a h C i n t a k u


Aku buta tentang cinta

kadang tak seperti mengenali dia

kerna aku adalah pemburu cinta

kadang penat mencari cinta


Bukan tertipu dengan kata-kata

tapi tak sedia mencari cinta

aku perlukan teman untuk berbicara

menerima diriku akan adanya


kadang aku berkorban untuk dia

seolah dia tidak melihatnya

kerana terlalu mengharapkan dia

sanggup beri apa saja..


cinta hilang begitu saja

umpama pelangi hilang seketika

seperti langkah ku sesat juga

terpaksa kembali dari titik bermula


Salahkah aku ingin memilikinya

berjuang mencari kesukaannya

hingga bersusah untuk dia

kerana terlalu mencintai dia


mungkin dia bukan jodohku juga

terpaksa mencari cinta kehujung dunia

mungkin ada insan menanti ku di sana

menerima cintaku tanpa syaratnya.. :)

NURKILAN; putraterakhir


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisah wanita dan Rasulullah

Suatu hari ada wanita muslimah datang ke Pasar Bani Qainuqa’ untuk suatu keperluan yang ia perlukan. Ia menghampiri salah satu pedagang Yahu...